Regulamin Serwisu internetowego www.remont360.pl
I. Definicje
1. Dział Obsługi: dział obsługi Klienta Serwisu Remont360; adres: Żabiniec 38/Lu.3 31-215 Kraków e-mail: biuro@remont360.pl, tel. +48 530205205.
2. Klient: osoba korzystająca z usług świadczonych przez Serwis Remont360 lub nabywca Produktu oferowanego do sprzedaży przez Remont360 w ramach Sklepu Internetowego;
3. Konsument: osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
4. Konto: zapis w systemach informatycznych Serwisu przypisany indywidualnie do Klienta, zawierający zbiór informacji dotyczących Klienta oraz historię zamówień i zawieranych umów, umożliwiający składanie zamówień oraz zawieranie umów;
5. Koszyk zakupowy: lista Produktów wybranych przez Klienta w Sklepie Internetowym w celu złożenia zamówienia;
6. Materiał: wszelkie materiały i informacje zamieszczane przez Klientów lub inne podmioty w Serwisie, w tym stanowiące utwory w rozumieniu przepisów prawa autorskiego;
7. Nick: unikalna nazwa użytkownika przybrana przez Klienta w ramach Serwisu;
8. Odbiór w punkcie: odbiór towarów w Punkcie Obsługi Klienta wybranym przez Klienta podczas składania zamówienia;
9. Produkty: towary i usługi oferowane do sprzedaży przez Serwis Remont360;
10. Regulamin: niniejszy regulamin określający zasady korzystania z Serwisu Remont360 oraz warunki sprzedaży Produktów;
11. Regulamin Opinii: regulamin określający zasady zamieszczania opinii o Produktach;
12. Serwis: serwis internetowy prowadzony przez Remont360 pod adresem www.remont360.pl, w tym aplikacje mobilne;
13. Sklep Internetowy: platforma internetowa prowadzona przez Remont360, umożliwiająca zakup Produktów;
14. Punkt Obsługi Klienta: lokalizacja fizyczna Serwisu Remont360 lub partnera, w której Klient może odbierać zamówione towary lub uzyskiwać pomoc i obsługę;
15. Tryb „gościa”: usługa umożliwiająca zakup Produktów w Sklepie Internetowym bez konieczności rejestracji Konta;
16. Umowa: umowa sprzedaży Produktu zawarta pomiędzy Klientem a Remont360;
17. Umowa o świadczenie usługi drogą elektroniczną: umowa zawierana pomiędzy Klientem a Remont360, dotycząca korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną;
18. Ustawa o prawach konsumenta: ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;
19. Kodeks Cywilny: ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny;
20. Remont360: Produkty zamieszczone w sklepie internetowym oferowane są przez spółkę BHR HEALTH CARE SP. Z O.O. z siedzibą w Krakowie, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000949019, posiadającą numer REGON: 521040619 oraz numer NIP: 945-225-23-02. Kapitał zakładowy wynosi 5 000,00 zł.
21. Wszelkie płatności dokonywane na Platformie obsługiwane są przez ING Bank Śląski SA., ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym Katowice – Wschód Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000005459, kapitał zakładowy w kwocie 130.100.000,00 zł opłacony w całości, NIP: 634-013-54-75, REGON: 271514909. Która to spółka prowadzi system „imoje”. Wszelkie płatności procesowane przez system imoje podlegają osobnym regulacjom związanym z regulaminami tego systemu.
II. Usługi świadczone drogą elektroniczną w ramach Serwisu
1. Administratorem Serwisu jest Remont360.
2. Remont360 świadczy w Serwisie drogą elektroniczną następujące usługi:
2.1 rejestracja i logowanie Klienta do Sklepu Internetowego,
2.2 założenie i prowadzenie Konta,
2.3 wyszukiwanie Produktów przy wykorzystaniu wbudowanej w Serwisie wyszukiwarki,
2.4 dodawanie wybranych Produktów do „schowka” i Koszyka zakupowego,
2.5 złożenie zamówienia,
2.6 wyrażanie opinii (ocen lub komentarzy) na temat Produktów oraz Materiałów,
2.7 opracowanie wizualizacji lub aranżacji wnętrz z użyciem programu do projektowania.
2.8 dostarczanie informacji marketingowych i handlowych drogą elektroniczną (po uzyskaniu uprzedniej wyraźnej i swobodnej zgody od Klienta),
2.9 wyświetlanie zawartości Serwisu,
2.10 porównywanie Produktów,
2.11 kontaktowanie się z Remont360 za pośrednictwem formularza kontaktowego,
3. Usługi świadczone drogą elektroniczną udostępniane są w Serwisie nieodpłatnie.
4. W celu prawidłowego korzystania z Serwisu niezbędne jest:
4.1 dostęp do komputera lub urządzenia mobilnego,
4.2 system operacyjny Microsoft Windows XP lub wyższy, Linux, OSX 10.4 lub wyższy,
4.3 dostęp do Internetu,
4.4 przeglądarki internetowe: Internet Explorer w wersji 11.0, Mozilla Firefox, Chrome,
4.5 minimalna rozdzielczość ekranu: 1280 x 720 pikseli,
4.6 włączona obsługa plików cookies,
5. Wybranie przez klienta Nicku jest konieczne dla zamieszczenia opinii o Produkcie. Nick Klienta powinien być unikalny oraz nie zawierać treści: niezgodnych z prawem, rasistowskich, ksenofobicznych, obraźliwych, obelżywych, wulgarnych, pornograficznych. Nick podlega moderacji na zasadach określonych w Regulaminie Opinii.
6. Klient może kontaktować się w sprawach związanych z świadczonymi w Serwisie usługami poprzez Dział Obsługi.
7. Poszczególne usługi świadczone drogą elektroniczną udostępnione w Serwisie mogą podlegać osobnym regulaminom.
8. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta w momencie rozpoczęcia świadczenia przez Remont360 usługi udostępnionej w Serwisie:
8.1 w przypadku usługi polegającej na wyświetlaniu zawartości Serwisu – z momentem wejścia na stronę internetową Serwisu,
8.2 w przypadku usług, do świadczenia których wymagana jest rejestracja w celu założenia Konta – po zarejestrowaniu lub zalogowaniu Klienta w Serwisie,
8.3 w przypadku usług świadczonych na wyraźne życzenie Klienta – z momentem wypełnienia i wysłania odpowiedniego formularza, opinii, komentarza, itp.,
8.4 w przypadku usług, do świadczenia których wymagana jest rejestracja danych koniecznych dla zamówienia Produktów – z momentem wypełnienia i wysłania odpowiedniego formularza.
9. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną ulega rozwiązaniu, w zależności od rodzaju danej usługi, z chwilą:
9.1 opuszczenia przez Klienta Serwisu, lub
9.2 dezaktywacji Konta, lub
9.3 rezygnacji z danej usługi.
10. Świadczenie usług drogą elektroniczną przez Remont360 w Serwisie ma charakter bezterminowy. Klient może w każdym czasie rozwiązać z Remont360 umowę o świadczenie usług w ramach Serwisu, wypowiadając ją.
11. Klient, który chce wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną udostępnionych w Serwisie, musi poinformować o swojej decyzji Dział Obsługi w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego pocztą elektroniczną na adres rezygnacja@remont360.pl, co nie uchybia jego prawu do odstąpienia od danej Umowy na zasadach określonych w rozdziale VII Regulaminu. Remont360 może zweryfikować prawdziwość oświadczenia poprzez wysłanie na adres e-mail przypisany do Konta prośby o potwierdzenie. W takim przypadku umowa o świadczenie usług w ramach Serwisu ulega rozwiązaniu w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu.
12. Serwis wraz z udostępnionymi w nim usługami świadczonymi drogą elektroniczną dostępny jest 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Funkcjonowanie Serwisu wymaga cyklicznego monitoringu technicznego i aktualizacji, co może powodować czasowe i krótkotrwałe (do 15 minut w godzinach porannych między 8.00 a 12.00) przerwy w działaniu Serwisu.
13. Remont360 zastrzega sobie prawo do:
13.1 modyfikacji Serwisu, w szczególności zakresu oraz rodzaju usług i funkcjonalności,
13.2 okresowych przerw technicznych niezbędnych do modernizacji, konserwacji i rozwijania Serwisu innych niż opisane w pkt. 12 powyżej. Remont360 informuje Klientów o tych przerwach, zamieszczając w Serwisie stosowny komunikat nie później niż 24 godziny przed planowaną przerwą. Klienci zarejestrowani w Serwisie mogą być dodatkowo informowani o planowanych przerwach za pośrednictwem wiadomości e-mail przesłanej przez Remont360 nie później niż 24 godziny przed planowaną przerwą, na adres e-mail wskazany przez Klienta podczas rejestracji w Serwisie.
14. Regulamin udostępniany jest przez Remont360 w Serwisie nieodpłatnie przed zawarciem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także na żądanie Klienta w taki sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient.
III. Konto
1. Założenie Konta jest bezpłatne i dobrowolne, jednak niezbędne do pełnego korzystania z funkcjonalności Serwisu, takich jak dodawanie zdjęć, zestawów inspiracyjnych, komentarzy, zapisywanie ulubionych treści, przeglądanie historii zakupów Produktów oraz umieszczanie i publikacja Materiałów.
2. Klient może założyć Konto poprzez prawidłowe wypełnienie odpowiedniego formularza rejestracyjnego. Podczas rejestracji Klient podaje imię, nazwisko, adres e-mail oraz wybiera hasło. W przypadku korzystania z dodatkowych funkcji Serwisu (takich jak dokonywanie zakupów wraz z dostawą), konieczne jest podanie dodatkowych niezbędnych danych.
3. Rejestracja wymaga dokładnego zapoznania się z Regulaminem oraz zaznaczenia na formularzu rejestracyjnym, że Klient zapoznał się z Regulaminem i w pełni akceptuje wszystkie jego postanowienia.
4. Po pomyślnym utworzeniu Konta i zalogowaniu przez Klienta możliwe jest korzystanie z funkcji Serwisu przypisanych dla posiadaczy Konta.
5. Klient ma możliwość samodzielnego usunięcia Konta, składając taką dyspozycję na podstronie Konta lub przesyłając żądanie usunięcia Konta zgodnie z procedurą określoną w pkt. II. 11.
IV. Zasady korzystania z Serwisu
1. Podczas korzystania z Serwisu, każdy Klient zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawa oraz postanowień Regulaminu, w szczególności do przestrzegania zakazu dostarczania treści za pomocą środków komunikacji elektronicznej, które mogą zakłócić pracę lub przeciążyć systemy teleinformatyczne, oraz naruszających prawa osób trzecich, ogólnie przyjęte normy społeczne lub niezgodnych z obowiązującymi przepisami prawa.
2. Korzystając z Serwisu, Klient zobowiązany jest również do:
2.1 korzystania z niego zgodnie z prawem oraz bez naruszania praw osób trzecich oraz interesów serwisu remont360.pl, włączając w to niedostarczanie treści o charakterze bezprawnym,
2.2 umieszczania własnych Materiałów, które nie wprowadzają w błąd i nie naruszają praw osób trzecich, w tym praw autorskich, praw do znaków towarowych oraz dóbr osobistych osób trzecich; remont360.pl zastrzega sobie prawo do natychmiastowego usuwania takich Materiałów,
2.3 korzystania z Serwisu w sposób nieutrudniający jego funkcjonowania ani niezakłócający go, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
2.4 korzystania z Serwisu w sposób, który nie jest uciążliwy dla innych Klientów, z poszanowaniem ich prywatności i praw (w tym praw autorskich, praw wynikających z rejestracji znaków towarowych itd.),
2.5 unikania działań takich jak rozsyłanie spamu, reklam lub treści niezwiązanych z tematyką Serwisu,
2.6 korzystania z Materiałów dostępnych w Serwisie zgodnie z obowiązującym prawem, włączając w to ich używanie w ramach własnego użytku osobistego.
3. Klient powinien niezwłocznie powiadomić serwis remont360.pl o każdym przypadku naruszenia jego praw lub dóbr osobistych związanych z korzystaniem z Serwisu oraz o każdym innym naruszeniu przepisów prawa lub zasad określonych w Regulaminie.
4. Serwis remont360.pl zastrzega sobie prawo do wglądu we wszystkie publikowane Materiały oraz do ich usuwania lub odmowy publikacji z następujących powodów:
4.1 naruszenie zasad bezpieczeństwa Serwisu,
4.2 korzystanie z usług oferowanych w ramach Serwisu sprzecznie z obowiązującym prawem,
4.3 zamieszczanie Materiałów niezgodnie z postanowieniami Regulaminu,
4.4 naruszenie prywatności lub praw osób trzecich, bądź przepisów prawa,
4.5 działania, które mogą zaszkodzić reputacji Klientów Serwisu lub Serwisu remont360.pl
4.6 publikacja Materiałów zawierających nieprawdziwe informacje,
4.7 uzasadnione wątpliwości co do posiadania przez Klienta odpowiednich uprawnień do Materiałów.
5. W przypadku stwierdzenia przez remont360.pl naruszenia zasad korzystania z Serwisu określonych w Regulaminie, Klient zostanie wezwany drogą mailową do zaprzestania takich działań w ciągu 7 dni pod groźbą usunięcia Konta. W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień Regulaminu dotyczących publikacji Materiałów, serwis remont360.pl może także samodzielnie usunąć te Materiały, informując Klienta o powodach usuwania. W razie ponownego naruszenia, Konto Klienta zostanie usunięte, a Klient otrzyma stosowne powiadomienie drogą mailową. Klient, którego Materiały zostały usunięte z powodu naruszenia zasad, nie może publikować tych Materiałów ponownie bez zgody serwisu remont360.pl.
6. Wszelkie Materiały dostępne w Serwisie, w tym grafika, układ i kompozycja (layout), znaki towarowe oraz inne informacje, stanowią własność remont360.pl lub Klientów. Te elementy mogą być chronione prawem autorskim, prawami własności intelektualnej, włączając w to prawa do znaków towarowych oraz prawa do baz danych, i podlegają ochronie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Pobieranie lub używanie Materiałów dostępnych w Serwisie wymaga zgody ich właścicieli i nie może naruszać postanowień Regulaminu ani obowiązującego prawa, ani praw remont360.pl lub innych Klientów.
7. Klient przyjmuje do wiadomości, że publikując Materiały w Serwisie, np. zdjęcia, udziela remont360.pl nieodpłatnej, niewyłącznej, nieograniczonej w czasie licencji na korzystanie z tych Materiałów, włączając w to ich reprodukcję, udostępnianie i inne działania, zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
8. Klient akceptuje możliwość zmiany rozmiaru (wielkości pliku) Materiałów w celu dostosowania ich do wymogów Serwisu.
9. Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną w Serwisie, w tym nieprawidłowości lub przerw w działaniu infrastruktury technicznej, można zgłaszać pocztą na adres podany w Regulaminie lub drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail. Serwis remont360.pl zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od ich otrzymania i udzielenia odpowiedzi w formie i na adres wskazany przez Klienta.
Oczywiście, oto sekcja V. Zamówienie Produktów od początku:
V. Zamówienie Produktów
1.1 Remont360.pl prowadzi sprzedaż różnego rodzaju produktów budowlanych i remontowych za pośrednictwem swojej platformy internetowej oraz telefonicznie poprzez kontakt ze swoim Biurem Obsługi Klienta. Produkty dostępne na platformie internetowej Remont360.pl, w tym ich opisy, parametry techniczne, użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, zgodnie z art. 71 Kodeksu Cywilnego.
1.2 Klient może złożyć zamówienie na produkty oferowane przez Remont360.pl w następujący sposób:
2.1 Po zalogowaniu się na swoje Konto na platformie internetowej i wypełnieniu formularza elektronicznego.
2.2 W Trybie „gościa” poprzez wypełnienie formularza elektronicznego na platformie internetowej, zaakceptowanie regulaminu Serwisu oraz podanie niezbędnych danych do realizacji zamówienia, takich jak adres e-mail, numer telefonu, adres dostawy Produktu, imię i nazwisko lub nazwa firmy, a także numer NIP w przypadku zakupu przez przedsiębiorcę.
2.3 Telefonicznie, poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta w godzinach pracy, podanych na stronie internetowej Remont360.pl.
3.1 Ceny Produktów podane na platformie internetowej są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT i inne obowiązkowe opłaty, wyrażone w złotych polskich. Nie obejmują one dodatkowych kosztów, takich jak koszty dostawy, które są wyświetlane w Koszyku zakupowym podczas procesu składania zamówienia i dodawane do ceny Produktów. Cena, która musi zostać zapłacona za zamówienie, obejmuje łączną cenę Produktów oraz wybranych usług, takich jak dostawa. Cena Produktu na platformie internetowej może się różnić od ceny Produktu oferowanego w Biurze Obsługi Klienta.
3.2 Proces składania zamówienia na platformie internetowej składa się z następujących kroków:
4.1 Jeśli Klient wybierze metodę płatności inną niż „za pobraniem”, należy:
4.1.1 Wybrać interesujące Produkty.
4.1.2 Złożyć zamówienie.
4.1.3 Otrzymać potwierdzenie rejestracji zamówienia od Remont360.pl.
4.1.4 Dokonać płatności.
4.2 Jeśli Klient wybierze metodę płatności „za pobraniem”, należy:
4.2.1 Wybrać interesujące Produkty.
4.2.2 Złożyć zamówienie.
4.2.3 Otrzymać potwierdzenie rejestracji zamówienia od Remont360.pl.
4.2.4 Potwierdzić zamówienie, klikając link w otrzymanym e-mailu.
5 Potwierdzenie rejestracji zamówienia zostanie wysłane do Klienta w ciągu maksymalnie 2 godzin od momentu złożenia zamówienia na platformie internetowej. Potwierdzenie zawiera informacje o zamówieniu, takie jak nazwa Produktu, numer zamówienia, łączna cena, sposób i termin płatności oraz sposób i przewidywany termin dostawy lub odbioru. Wraz z potwierdzeniem rejestracji zamówienia dołączony jest aktualny Regulamin Serwisu.
6 Zamówienia, które nie zostaną opłacone lub, w przypadku zamówień „za pobraniem”, nie zostaną potwierdzone w ciągu 24 godzin od otrzymania potwierdzenia rejestracji zamówienia od Remont360.pl, zostaną anulowane.
7 Poprzez złożenie zamówienia na platformie internetowej, Klient składa ofertę kupna określonych Produktów na warunkach określonych w potwierdzeniu rejestracji zamówienia. Umowa zostaje zawarta w momencie przesłania przez Remont360.pl potwierdzenia rejestracji zamówienia. W przypadku zamówień „za pobraniem”, umowa zostaje zawarta po potwierdzeniu zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link w otrzymanym e-mailu.
8 W przypadku niemożności realizacji zamówienia, Remont360.pl poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji poprzez wiadomość e-mail na podany przez Klienta adres. Klient ma prawo odstąpić od umowy lub za zgodą Remont360.pl zrealizować zamówienie w części. W przypadku anulowania zamówienia, Remont360.pl zwraca Klientowi pełną kwotę zapłaconą za zamówienie lub jej część.
9 Sposób płatności zależy od rodzaju zamówionych Produktów. Możliwe są płatności gotówką przy odbiorze towaru, przelewem poprzez serwisy płatności online lub płatności ratalne za pośrednictwem pośredników kredytowych.
10 Klient na każdym etapie składania zamówienia może się skontaktować z Działem Obsługi, dzwoniąc na wskazany na stronie internetowej Sklepu Internetowego numer telefonu (opłata standardowa zgodna z cennikiem operatora) lub komunikując się poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie Sklepu Internetowego.
VI. Dostawa i Czas Realizacji
1. Termin realizacji zamówienia nie przekracza maksymalnie 21 dni roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania zamówienia podano inny termin. Jeżeli zamówienie składa się z Produktów o różnym terminie realizacji, to zamówienie jest wysyłane do Klienta zgodnie z najdłuższym terminem występującym w zamówieniu. Termin realizacji zamówienia obejmuje czas przygotowania produktu oraz dostawy.
2. W przypadku zamówienia realizowanego za pośrednictwem serwisu rozliczeniowego lub pośrednika kredytowego termin realizacji zamówienia liczony jest od momentu otrzymania płatności przez Remont360.pl. W przypadku zamówienia „za pobraniem”, termin realizacji zamówienia liczony jest od momentu potwierdzenia przez Klienta złożenia zamówienia.
3. Towary są dostarczane wyłącznie na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej. Koszty dostawy zależą od wagi i wymiarów paczki. Koszty są wskazane w koszyku zamówienia bądź podawane przez Biuro Obsługi Klienta przy zamówieniach realizowanych drogą telefoniczną.
4. Sposób dostawy zależy od rodzaju i ilości zamówionych Produktów. Zamówione Produkty mogą być dostarczone do Klienta transportem Remont360.pl, przesyłką kurierską lub do wskazanego przez Klienta paczkomatu. Towary o znacznych gabarytach lub wadze dostarczane są na zasadach określonych poniżej. Produkty dostarczane przesyłką kurierską są dostarczane od poniedziałku do piątku.
5. Wszystkie przesyłki niedostarczane na paletach, przy których waga paczki nie przekracza 31,5 kg, i każdy z jej wymiarów (długość/szerokość/wysokość) jest mniejszy niż 200 cm, dostarczane są do lokalu zgodnie z adresem dostawy wskazanym przez Klienta. Pozostałe przesyłki są dostarczane na miejsce wskazane w adresie dostawy, kurier jest zobowiązany wyładować przesyłkę z samochodu i przekazać Klientowi lub osobie przez niego upoważnionej.
6. Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy jej opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki jest uszkodzone, nie należy przyjmować przesyłki. Sporządzenie protokołu szkody oraz skontaktowanie się z Biurem Obsługi Klienta ułatwi wyjaśnienie sprawy. Klient zachowuje prawo odstąpienia od Umowy niezależnie od tych okoliczności.
7. W przypadku zamówienia towarów o dużych gabarytach lub wadze, Klient otrzymuje informację, że nie mogą one być dostarczone zwykłą przesyłką kurierską. Klient może odebrać je osobiście bądź skorzystać z opcji dostawy bez wyładunku.
8. Klient obowiązany jest wówczas do samodzielnego wyładowania dostarczonych towarów.
9. W przypadku braku dokonania odbioru przesyłki, Remont360.pl skontaktuje się z Klientem celem wyjaśnienia sytuacji i wezwie go do odbioru zakupionego Produktu w terminie 7 dni. Brak odbioru Produktu w tym terminie może skutkować odstąpieniem przez Remont360.pl od Umowy.
VII. Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od Umowy zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta oraz od umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w ramach Serwisu
VII. Prawo odstąpienia od Umowy
1. Klient ma prawo odstąpić od Umowy oraz umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną udostępnionych w Serwisie w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
2. Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
2.1 w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy – w przypadku sprzedaży jednego towaru.
2.2 w którym Klient wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy – w przypadku sprzedaży wielu towarów dostarczanych osobno.
2.3 w którym Klient wszedł w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej partii lub części – w przypadku sprzedaży towarów dostarczanych partiami lub w częściach,
2.4 zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną – w przypadku umów o świadczenie usług drogą elektroniczną udostępnionych w Serwisie,
2.5 zawarcia umowy – dla pozostałych umów.
3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Klient musi poinformować Dział Obsługi biuro@remont360.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
4. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy, wystarczy, aby Klient wysłał oświadczenie o odstąpieniu od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
5. Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od Umowy złożonego drogą elektroniczną Remont360.pl niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
Skutki odstąpienia od umowy
6. Odstąpienie od Umowy ma ten skutek, że uważa się ją za niezawartą. W przypadku odstąpienia przez Klienta od Umowy, zanim Remont360.pl przyjął ofertę, oferta przestaje wiązać.
7. W przypadku odstąpienia od Umowy Remont360.pl zwraca wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Internetowy), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Remont360.pl otrzymał oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Zwrotu płatności dokonywany jest przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych kosztów w związku z tym zwrotem.
8. Remont360.pl może się wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia Remont360.pl dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
9. Klient, który odstąpił od Umowy, winien odesłać rzecz na adres: Żabiniec 38 Lu.3 31-215 Kraków niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia poinformowania Remont360.pl o odstąpieniu od Umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.
10. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Gdy ze względu na charakter rzeczy nie można jej odesłać w zwykły sposób pocztą, a została ona dostarczona Klientowi do miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili zawarcia umowy, Remont360.pl odbierze rzecz na swój koszt.
11. Klient odpowiada za
zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
12. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów:
12.1 o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
12.2 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
12.3 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
12.4 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
12.5 w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
12.6 w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
12.7 o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
12.8 o dostarczanie treści cyfrowych, niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli remont360.pl rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia , że po spełnieniu świadczenia przez remont360.pl utraci prawo do odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości, a remont360.pl przekazał konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy na trwałym nośniku, najpóźniej w chwili dostarczenia rzeczy lub przed rozpoczęciem usługi, stosownie do art. 21 ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta.
Przepraszam za pomyłkę. Poprawiony tekst:
VIII. Bezterminowy zwrot towaru
1. Niezależnie od uprawnień opisanych w rozdziale VII, Klient jest dodatkowo uprawniony do bezterminowego zwrotu towaru, na zasadach określonych w regulaminie określającym zasady zwrotu Produktów kupionych w sklepach remont360.pl. Podlegający zwrotowi towar musi być pełnowartościowy, bez śladów używania, niezniszczony, w oryginalnym opakowaniu oraz nadający się do ponownej sprzedaży. W przypadku towarów posiadających termin ważności – ich zwrot nie może nastąpić w okresie 30 dni przed upływem terminu ważności.
2. Zwrotu można dokonać odsyłając go na koszt Klienta na adres: Żabiniec 38 Lu.3 31-215 Kraków. Zwrot zapłaty za towar nastąpi w terminie do 14 dni od zwrotu towaru.
IX. Brak zgodności z umową, rękojmia i gwarancja
1. Remont360.pl zobowiązuje się do dostarczenia towaru zgodnego z umową i bez wad oraz do należytego wykonywania umówionych usług.
2. Zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta Remont360.pl ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta za brak zgodności towaru z Umową oraz za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań dotyczących świadczenia usług. Ponadto, Remont360.pl odpowiada za wady towaru zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego, jeśli sprzedany towar jest wadliwy.
3. Remont360.pl ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat, istniał w chwili dostarczenia towaru.
4. Konsument może żądać naprawy lub wymiany towaru w przypadku jego braku zgodności z Umową. Remont360.pl może jednak odmówić spełnienia żądania, jeśli naprawa lub wymiana jest niemożliwa lub wiązałaby się z nadmiernymi kosztami.
5. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wszystkie istotne okoliczności, w tym znaczenie braku zgodności, wartość towaru oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta.
6. Remont360.pl dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od poinformowania o braku zgodności z umową. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Remont360.pl.
7. Konsument udostępnia towar podlegający naprawie lub wymianie. Remont360.pl odbiera towar na swój koszt.
8. Konsument nie ponosi opłat za korzystanie z towaru, który zostanie wymieniony.
9. Jeśli brak zgodności towaru z umową nie zostanie usunięty, Konsument może żądać obniżenia ceny lub odstąpienia od Umowy.
10. Cena obniżona musi pozostawać w proporcji do wartości towaru niezgodnego z Umową.
11. Remont360.pl zwraca należne kwoty w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Konsumenta o obniżeniu ceny.
12. Konsument nie może odstąpić od Umowy, jeśli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny.
13. Jeśli brak zgodności dotyczy tylko niektórych towarów, Konsument może odstąpić od umowy dotyczącej tych towarów.
14. Zwrot ceny odbywa się przy użyciu tego samego sposobu płatności, co pierwotna transakcja.
15. Remont360.pl rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od ich wniesienia i informuje Klienta o rozstrzygnięciu w formie pisemnej lub na innym trwałym nośniku.
16. Reklamacje mogą być składane do Działu Obsługi za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej lub przez email biuro@remont360.pl
17. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów i dochodzenia roszczeń, np. poprzez platformę internetowego systemu rozstrzygania sporów.
18. Warunki gwarancji określają obowiązki gwaranta i uprawnienia Klienta. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi na karcie gwarancyjnej.
19. Gwarancja trwałości nie może przewidywać warunków mniej korzystnych dla Konsumenta niż przewidziane w Ustawie o prawach konsumenta.
X. Przetwarzanie danych osobowych
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Klientów zawarte są w Polityce prywatności.
XI. Pozostałe postanowienia
1. Remont360.pl zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu. Informacja o zmianie Regulaminu zostanie przekazana Klientom w terminie 14 dni przed dniem wejścia w życie zmian poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej Sklepu, a dodatkowo – w przypadku Klientów zarejestrowanych w Serwisie, poprzez przesłanie informacji na adres e-mail podany przy rejestracji.
2. Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu obowiązującego w dniu złożenia zamówienia.
3. W zakresie nieuregulowanym mają zastosowanie przepisy prawa obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w tym Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.